Reklamacje

Reklamacje i zwroty są rozpatrywane zgodnie z Ust. z dnia 27.07.2002 r. o Szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu Cywilnego. Reklamacji podlegają wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta. Reklamacji nie podlegają: naturalne zużywanie się produktów, uszkodzenia o charakterze mechanicznym (otarcia i zadrapania, naderwanie lub rozerwanie materiału, uszkodzenie ozdób, zamków itp.). Reklamację należy przesyłać na adres:

Butik Internetowy Terenzi Boutique
ul. Mokotowska 54
00-538 Warszawa
z dopiskiem „Reklamacja”

Zareklamowany towar należy przesłać na własny koszt. Do reklamowanych produktów prosimy dołączyć krótki opis wady, żądania co do sposobu rozpatrzenia reklamacji, swoje dane osobowe łącznie z telefonem kontaktowym, kserokopię paragonu i numer zamówienia. Podstawą do rozpatrzenia reklamacji jest kopia paragonu, którą należy dołączyć do reklamowanego towaru. Reklamacja jest rozpatrywana w ciągu 14 dni od momentu jej otrzymania przez Terenzi Boutique. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji wartość zamówionych towarów zostanie zwrócona na konto Kupującego w ciągu 7 dni roboczych przelewem bankowym. Towar wadliwy, zakupiony w butiku stacjonarnym przy ul. Mokotowskiej 54 w Warszawie, należy dostarczyć osobiście wraz z dowodem zakupu towaru. Na miejscu zostanie spisany formularz reklamacyjny. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni, a w przypadku pozytywnego jej rozpatrzenia, równowartość reklamowanego towaru zostanie zwrócona Kupującemu w takiej formie, w jakiej dokonał zapłaty (gotówka lub karta płatnicza).

Zwroty

Uznajemy zwroty towarów zakupionych w naszym butiku internetowym do 14 dni od daty dostarczenia przesyłki do Klienta. Zwrot na konto realizujemy w okresie 14 dni od momentu odebrania paczki. Chęć odstąpienia od umowy należy zgłosić telefonicznie pod nr tel: 22 851 77 77 lub 507 777 726 lub mailowo na adres: info@terenziboutique.pl. Po uzgodnieniu, zwrot należy wysłać na adres:

Butik Internetowy Terenzi Boutique
ul. Mokotowska 54
00-538 Warszawa
z dopiskiem „ Zwrot”

Towar można również zwrócić osobiście, dostarczając go do butiku stacjonarnego przy ul. Mokotowskiej 54 w Warszawie. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania ani uszkodzenia. Do zwracanych produktów prosimy dołączyć następujące informacje: numer zamówienia, dane kontaktowe, paragon lub inny dokument będący podstawą zwrotu, numer rachunku bankowego, na który zostanie dokonany zwrot gotówki. Zwrot należy wysłać na koszt własny, nie zwracamy kosztów dostawy i nie przyjmujemy paczek wysłanych na nasz koszt. W butiku stacjonarnym zwrotów niewadliwych, pełnowartościowych towarów nie przyjmujemy, dlatego prosimy o przemyślane zakupy.

Wymiana

Respektujemy chęć wymiany towaru do 14 dni od momentu odebrania paczki przez klienta. W miarę dostępności towaru oferujemy możliwość wymiany na inny towar - po wcześniejszym telefonicznym lub mailowym uzgodnieniu. Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa Kupujący. W butiku stacjonarnym istnieje możliwość wymiany zakupionego towaru w ciągu 7 dni od daty zakupu. W tym celu należy dostarczyć nieuszkodzony, pełnowartościowy towar w oryginalnym opakowaniu do butiku stacjonarnego przy ul. Mokotowskiej 54 w Warszawie. W przypadku wymiany na tańszy towar, zwrot różnicy w cenie zostanie dokonany w takiej formie, w jakiej Kupujący dokonał zapłaty. W przypadku wymiany na droższy towar, Kupujący zobowiązuje się do dopłaty różnicy w cenie dowolną formą płatności.

Ładowanie...